تنبلی تخمدان داشتم قرص اورژانسی هم خوردم الان باردارم😕
من چهارسال پیش اولین ماه با دوبار اقدام بدون دکتر رفتن باردار شدم اما اینبار قبلش دکتر رفتم ازمایش سونو دادم مشکلی نبود مکمل اووژن خوردم ماه پنجم باردار شدم همسرمم دکتر رفت و مکمل خورد از همون اول
سه ماه اقدام کردیم نشد . داروی تنبلی تخمدان و لتروزول برای من و ویتامین ای برای همسرم تجویز شد یک ماه مصرف کردیم همرمان با اقدام همون ماه شد .
قبلش ازمایشارو دادم قرص فولیک اسید مصرف کردم
دکتر هم رفتم که عفونت نداشته باشم چون خیلی تاثیر داره
تخمک گذاری هم در نظر بگیر
۱۴روز طول کشید کار خاصی انجام ندادیم
ماه دوم باردار بود اما شیمیایی بود
سرپسرم وسقط اولی همون ماه اول ولی الان داره میشه۲سالونیم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.