۷ پاسخ

عصبانیت
خواب

من چندروز دادم دخترم مدام بهونه گیری میکرد گریه میکرد

راسیپ من ب پسر بزرگم چندسال پیش میدادم بعد دکترش گفت اصلاا نده عوارضش بیشترههه بچه ترسو و عصبی میشه

نئوزینک بده واقعاااا عالیهععه بنظرم

والا من ک عوارضی ندیدم، فقط اشتهارو باز میکنه، قبل خواب ظهرش میدم بعدش ک بیدارمیشه تا شب چیزی میخوره

میگن بچه رو عصبی میکنه من که دادم والا بچم عصبی نشده

من خریدم پری روز..میخواستم زینک بخرم داروخونه ای گفت راسیپ بهتره😒الان اینجا میگن عصبانی میکنه دوبار دادم دیگه ندادم میترسم

سوال های مرتبط