مگه پیاز خوردن تو بارداری خطرناکه 😐😐

۷ پاسخ

هیچی خطرناک نیس اگه به اندازه خورده شه

کی گفتههههه اخهه من کلی میخوردم 🤨🤨🤨🙄🙄😂

نه والا کلی هم خاصیت داره

تو بارداری نه ولی تو شیردهی مثل اینکه کولیک و تشدید میکنه و شیر بد مزه میشه

نه خیلیم خوبه

من ک خوردم

ن من کلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی