۵ پاسخ

عزیزم باید شکم بند ببندی مخصوص ولی زمانش بستگی به حرف دکترت داره هر دکتری متفاوته ولی خیلی ام بستگی به بدن خودت داره من دوستم شکم ندتشت سزارینی ام بودبعد عمل هم شکم بند نبست بعد یکماه من دیدمش ذره ای شکم نداشت همه چی بیشتر به ژنتیکه بدنته

از دکترت مشورت بگیر چون اگه به توصیه دیگران زود ببندی ممکنه افتادگی رحم بگیری. حتما زمان مناسبت و نوع گن رو از اون بپرس.

شکم سزارین سخت جمع مبشه

من زایمان اولم طبیعی بود ابجیم محکم با گن شکممو میبست ا اولین روزی ک اومدم خونه بستش تا 15 روز اینا قدم بلنده نسبت ب خواهر کوچیکم برا من جمع شد فقط ترک داش ولی ابجی کوچیکم قدش کوتاهه اونم طبیعی بود شکمشم بستیم جمع شدع ولی مثل قبل نشده برا من تخت تخت شد برا اون ن بستگی داره من کشیدم طایفه پدری اون کشیده طایفه مادری

هیچی تاثیر نداره بدن هرکسی متفاوته یا جمع میکنه یا نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان جاوید🩵جانان🩷 مامان جاوید🩵جانان🩷 ۵ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد