۶ پاسخ

بله بله بله بله بله تاجایی ک میتونی آرام باش

زیاد باشه آره دیگه.....یک بار دو بار باشه خب نه

وای من ک یمدته همش داد میزنم بس که کارای خطرناک میکنن و به هم آسیب میرسونن خستم کردن با لوپ کار یکدفعه میکوبه ب پای اون یکی قل یا صورت بچمو گاز میگیره خوب بچه نکن دیگه اه

اگه زیاد تکرار بشه و جبران نکنی بله میشه

یاد میگیره دیگه

هرروز داد بزنی اره

سوال های مرتبط

مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی