۹ پاسخ

نئوتادین

کوریزان هم خوبه

نیوتادین و کیدوفست عزیزم

نئوتادین
من داداشم دکتره به دختر 12 ساله دس لوراتادین هم میده ولی نمیدونم واسه بچه هم اکیه یا نع

اسپری بینی خیلی خوبه
سریع خشک میکنه
البته اگر بزارن بزنی
اسپری ایش خوبه

فکسوفنادین
فقط شب بشب عالیه

بنظرت مال فصله یا چیزی خورده ک بش الرزی داره

اجازه بدید ترشحات خارج بشه
از اسپری رینوسالتین استقاده کنید
و دوبار در روز بهش شربت پلارژین بدید

سیتریزین اگه میدی مواظب باش آنتی بیوتیک باهاش ندین چون تداخل دارویی شدید داره

سوال های مرتبط

مامان celine مامان celine ۵ سالگی
مامان مانیسا ومرسانا مامان مانیسا ومرسانا ۴ سالگی