خانوما شما چجوری بچتون میخابونید ب چه روشی

۶ پاسخ

شیرمیخوره آروغ رو حتما میگیرم بعد میذارم تو گهواره اینقد تکون میدم تا بخابه

بچه با بچه فرق می‌کنه
من پسرم تا ۱ماهگیش خوب می‌خوابید صدا میشد اصلا بیدار نمیشد ۱ماه رو ک رد کرد شروع ماجرا بود رفلاکس‌ شب بیداری روزها گریه

شیر بخوره می‌خوابه گاهی هم نمی‌خوابه

منو بخوای بدونی با بدبختی 🥲🫠نمیدونم چرا خواب و زندگی ندارن

تا سی روزگی واقعا خوابیدنش سخت بود برام روزی ب یک روش میخوابید گاهیم نمیخوابید بعد ۳۰روز کم کم بهترشد بعد ۴۰روز عالی الان خوب شیرش میدم سیر سیر بشه (شیراخرشبو خشک میدم) بعد ۲۰دیقه سرپا میگیرم خوب اروغشو بزنه بعد میذارمش سرجاش پستونک میذارم دهنش میخوابه

من از همون اول تکونش ندادم که عادت کنه به تکون دادن کنارش میخوابم شیر میدم تا بخوابه اگه خوابش نیاد باهاش حرف میزنم ورزشش میدم یا بدنشو باروغن مالش میدم خسته میشه میخوابه

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی