اگ ناخن داره ناخناشو بزن،بشور
بایدونه پیاز و اب ب اندازه ن زیاد بزار یک ساعتو نیم باشعله هم بپزه
من یه روزکامل میزارم تواب نمک تویخچال البته بعداینکه شستم وناخنشم زدم بعدفرداش دوباره میشورمش ومیزارم باپیازبپزه وقتی پخت استخوناشوجدامیکنم میریزم تومیکسر یکدست میشه وفریز میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.