۲ پاسخ

اگ ناخن داره ناخناشو بزن،بشور
بایدونه پیاز و اب ب اندازه ن زیاد بزار یک ساعتو نیم باشعله هم بپزه

من یه روزکامل میزارم تواب نمک تویخچال البته بعداینکه شستم وناخنشم زدم بعدفرداش دوباره میشورمش ومیزارم باپیازبپزه وقتی پخت استخوناشوجدامیکنم میریزم تومیکسر یکدست میشه وفریز میکنم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان دخملی ناز مامان دخملی ناز ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ سالگی