خانماطرزتهیه حریره بادامومیدین؟

۲ پاسخ

نصف قاشق آرد برنج نصف قاشق بادوم پودر با نصف لیوان آب یا یک لیوان میزاریم رو شعله هم می‌زنیم تا به قوام برسه بعد بهش شیرخشک یا شیرمادر یا کره می‌زنیم

دستور ک من بهت میدم شاید یکی دیگه جوری دیگه درست کنه
یکم تو قابلمه آب کردم میزارم جوس بياد بعد از قبل ک بادام هارو آسیاب کردی بریزی توش
بعدش تو کاسه آب یخ کن ۱ قاشق ارد برنج 🍚 بریز ک تو ابجوش بریز همه سفت نشن بعد با همون آب بریز توش
بزار خوب غلیظ بشه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی