۴ پاسخ

ن عسل ک نزنی

نه برا بچه ک میخوای درست کنی اول بار باید بدون نمک شکر باشه بعد ک کامل غذا خور شد کم کم اضافه کن

ن دیگ برای بچه سکر ضرره😂
همون حریره بادام درستکنی بدام خودش شیرینه اگ هم دوستداری خیلی شیرین باشه ی کوچولو کم عسل بزن

برای کوچولوت میخای درس کنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان دلوین کوچولو🩷 مامان دلوین کوچولو🩷 ۷ ماهگی