۹ پاسخ

بخاطر دارچین وهل وزنجبیل میگم

منو چی میگی ، بین شوهرم و بچم میخوابم
یکی بچه میزنه یکی شوهرم
منم اون وسط داورم 🤣🤣🤣
جفتشون گوزو

خدارو شکر کن که میگوزه
اگه نتونه بادشو خارج کنه همش جیغ میکشه

بزار بگوزه راحت میشه😂

خوبه ک بچه من چمع میشه بعد با درذ شدید گریه میکنه و بزور دفع میکنه

😂😂نفخ داره طفلکی خوب

الهي بزار راحت باشه کوچولو😅😘کار خوبی میکنی شیر میدی ضعفت میزنه فقط سعی کن حبوبات و میوه‌ و غذاهایی که طبعشون سرده نخوری،یا هرچی میخوری بعدش یه دمنوش درست کن بزن بر بدن که شیرت نفاخ نباشه

اتفاقا خوبه که بگوزه😂

خواهر بچه نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی