بخاطر دارچین وهل وزنجبیل میگم
منو چی میگی ، بین شوهرم و بچم میخوابم
یکی بچه میزنه یکی شوهرم
منم اون وسط داورم 🤣🤣🤣
جفتشون گوزو
خدارو شکر کن که میگوزه
اگه نتونه بادشو خارج کنه همش جیغ میکشه
بزار بگوزه راحت میشه😂
خوبه ک بچه من چمع میشه بعد با درذ شدید گریه میکنه و بزور دفع میکنه
😂😂نفخ داره طفلکی خوب
الهي بزار راحت باشه کوچولو😅😘کار خوبی میکنی شیر میدی ضعفت میزنه فقط سعی کن حبوبات و میوه و غذاهایی که طبعشون سرده نخوری،یا هرچی میخوری بعدش یه دمنوش درست کن بزن بر بدن که شیرت نفاخ نباشه
اتفاقا خوبه که بگوزه😂
خواهر بچه نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.