دلبر مو فرفری من
#پوشک
#شیرخش

تصویر
۱۵ پاسخ

تو فر موهات پیتزا بپزم جوجو

ویییییییییییییی🥹🧿🧿🧿🧿الله ساخلاسین میناااا❤️
نه قشنگگگ دییی الله🥹🥹

جان دلل🥰🥰🥰🥰🥰

قیزهارداسان سن به یوخ سان🫩🫠

پسر منم فر تا حالا زدی موهاشو من خودم دلم نمیاد خیلی گوگولی ولی میگن یکم مرتبش کن

ماشالله مو فرفری ها یک بر 10از بقیه جلوترن

عاشقم فر توکههه ولی ارین صاااافه😩😩

جوووون دلم 😍

چند ماه گذاشتی موهاش بلند بشه؟
من از تیر گذاشتم موهاش فره بلند نمیشه فقط فر میخورد دیگه کوتاه کردم 🥲

ای خدا مثل بردیای منه موهاش ماشالله بهش خداحفظش کنه

جوجه ی خوشگل😘😘😘

پسر منم موهاش فر

خدایی آدم دلش میخواد تو این سن بچه رو بچلونه😁
خدا حفظش کنه براتون

عکسشو‌پاک کن چشم میخوره عزیزم

خدا حفظش کنه. دختر ه یا پسر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین جانم🍒👧 مامان ماهلین جانم🍒👧 ۲ سالگی
مامان مرسانا♥‿♥ جان مامان مرسانا♥‿♥ جان ۲ سالگی
مامان زندگیم 🧿 مامان زندگیم 🧿 ۱ سالگی