۵ پاسخ

منم اینطوری بودم هم هفته تو تو خونه درمان کردم قرص استامینوفن اینا خوردم

سلام عزیزم
تنها چاره اش اینه که فقط شلغم و مایعات و سوپ بخوری
مخصوصا شلغم خیلی تاثیر داره حالتو بهتر میکنه

منم چند روزیه سرما خوردم بی جون بی جووونم🥲👌🏻

منم همینجوریم امروز یکم بهترم رفتم دکتر دوتا امپول بتامتازون داد که من نزدم به کپسول و شربت دیفن همون شربت دیفن ساده بگیر بخور و قطره سدیم کلراید بریز تو بینیت

دکتربرو دارو میدن

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری