خربوزه خوردم گلو درد شدید شدم چی بخورم خوب شم دارم میمیرم از درد؟

۶ پاسخ

آب نمک رو تو گلوت نگه دار ، زود زود چایی خیلی کمرنگ با اب ولرم بخور

اب نمک و یکم فلفل قرمز سریع خوب می کنه تا میتونی شیر و عسل بخور یا اب لیمو عسل

الان و نمیدونم چیکار کنی خوب شی ولی ازین ب بعد اگ میخای خربزه بخوری از قبل بزاری بیرون گرم تر بشه بعد بخوری دگ اذیت نمیشی

بخاطر حساسیته منم چندروز پیش خوردم لبام ورم کرد گلوم وگوشم خارش گرفت یکم ختمی بااب سرد درست کن بخور سرده خوبه عرق کاسنی هم خوبه

منم گلو درد داشتم اون هفته
آموکسی سیلین فقط میشه خورد،و قرص استامینوفن ساده
شربت دیفن هیدرامین غرغره کن،نخور
آبلیمو عسل بخور
و چایی زنجبیل
حداقل ۴ـ۵ روز طول می‌کشه تا خوب شی🙏

همیشه بعد از خوردن خربزه و گرمک و طالبی و...
یکم آب ولرم بخور که اون شیرینیش باعث گلو درد نشه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری