روفرزند خودت کار کن عرت نفسش ببر بالا نیرید خونه کسی و جمع هستن بچه ها اسباب بازی که سرگرمش میکنه رو با خودتون ببرید که سرگرم وسیله خودش باشه با بقیه بچه ها بزارید بازی کنه مثلا تو خونه بهش بگید من دوست دارم با اون دختر عموت بازی کنی اون خیلی دختر مهربون و خوبیه وقتی دختر عموش میگه نیا پیش من نشین شما بهش بگو اگه دوست داری برو پیش فلان دختر عمو بشین ببین چه دختر مهربون و خانومیه ،هم تلنگر به خانواده اون بچه میزنی که تو تربیتش بیشتر تلاش کنن هم حواس دختر خودت پرت میکنی . بچه ات وابسطه بار نیاد جامعه گرگ الان تو خانوادت است فردذ روز برای بره مدرسه و تو اجتماع .
فامیلای همسرمم میگن نباید بین بچه ها دخالت کرد تو حساس شدی
والله بخدا اگ همدیگ رو کتک بزنن موهای همو بکشن من دخالت نمیکنم ولی این دیگ داره غرور و شخصیت بچه منو خورد میکنه بااین رفتارش
مثلا سرسفره ب الین میگ نیا پیش من بشین ب من نچسب من بدم میاد نزدیک من بشی
خب شما باشین ناراحت نمیشین؟؟؟؟؟؟
و اینکه ۳ تا دخترعمو دیگ دارن با هیچکدوم اینطوری نیس فقط باالین اینطوریه
داری، از یه بچه خیلی بی ادب وحسود و عقده ایی حرف میزنی
اون بچه حتماااااا از طرف خانواده خودش احساس کمبود داره و اینجوری میخواد عقده هاشو خالی کنه و ب نظرش بهترین گزینه دختر شماس
عزیزم دقیقا انگار مشکل من رو گفتی ، منم خواهرزادم از دخترم ۳ سال بزرگتره و کلی شخصیت دخترمو خورد میکنه
توی خونشون در مورد شما بد میگن بخاطر همین اون حالت دفاعی گرفته از شما و بچتون . بعضی بچه ها از همون بچگی ذاتشون خرابه دیدم که میگم یه همسایه داشتیم از دختر من بدش میومد و دخترم میرفت روی نرده توی حیاطمون میگفت اگه بیوفتی پرواز میکنی بعد یه دفعه من بهش گفتم خاله برو روی نرده ببین میشه پرواز کرد از جوابش یخ کردم گفت کسایی که بهشون حسودیت میشه رو باید بفرستی روی نرده تا بیوفتن پرواز کنن مگه شما به من حسودیت میشه؟ داشت نقشه قتل دختر مو میکشید به مادرش گفتم و قطع رابطه کردیم بچه خیلی خبیث و کثافتی بود البته مادرشم آدم حسودی بود معلوم بود هرچی میخریدم یکماه بعدش همون رو میخرید .
وای اینطوری خیلی تومخه خودم داشتم اطرافم آخرم دعواشدچون خیلی بدم میادازاین رفتار🤦
عزیزم ی مورد داریم تو فامیل دختره فوق العاده گستاخ و زبون دراز همه بچه ها رو اذیت میکنه ولی پدر مادرش بنده خداها خیلی اذیتن با رفتار دخترشون بیشتر وقتا مامانه میگه بخاطر رفتارش جایی نمیریم هیج عقده ای هم نداره دختره تک فرزند عزیز پدر مادرشه بنظرم کلا بعضی بجه ها این جور تخسن
میدونم چی میگی
من همین مشکل رو قبلا با دخترهای خواهرشوهر ودخترم داشتم الان هم همین دعواها بین نوه های خواهرشوهرم با پسرم وبچه های برادرم با پسرم هست، اینقدر با پسر من لج هستن، ولی الان زیاد همدیگه رو ببینیم سالی دوبار ولی قبلا که دخترم کوچیک بود هغته ای پنج بار با هم بودیم، هرروز دعوا بود ومتاسفانه حرف هم میزدم همه برعلیه من بودن، خواهرشوهرهام وشوهرهاشون طرف بچه خودشون بودن، الان که بزرگ شدند با هم دوستند ولی دخترم درکل خیلی اروم ومودب هست، هرکاری برخلاف اینها انجام بده، باز هم دعوا داریم ولی بزرگ شدند وخودشون بین خودشون حلش میکنن
ولی شما نمیتونی اونا رو تغییر بدی، فقط روی دختر خودت کارکنن که بتونه بدون نیاز شما خیلی مودبانه حرفش رو بزنه
من با ۳۰ سال سن کانسیلر ندارم والا😐
چه رفتارای بزرگونه و زننده ای داره
دختر بچه چیه ارایش کردن چیه اخه یا اصلا لوازم ارایشی داشتن برا چیشه
والا باید جلوشو بگیرن از همه لحاظ
دختر شما کاملا رفتاراش عادی و طبیعیه عزیزم اون بچه یکم انرماله البته خودش هنوز کوچولو باید خانوادش رو تربیتش خیلییی کار کنن با کتک زدن بچه پرو میشه فقط
عزیزم یه دوره اس توی بچه هاکه میگذره من خودم وقتی بچه بودم دخترعموم خیلی باهام بدبودواذیتم میکرددبستان که تموم کردیم یه روح در۲قالب شدیم اینقدرهمدیگه رودوست داشتیم که حدوحساب نداشت الانم دوستش دارم اماازدواج کرده راه دوره وهرکدوم درگیرزندگی ومشکلات خودمون شدیم
دخترتو سرگرم کن مثلا وقتی مهمونی میری که اونم هست برا دخترت اسباب بازی جدید بگیر که دیگه سمت اون نره
بچه پنج سال و نیمه کانسیلر چه میدونه چیه😬
چقد عجیب شدن بچه ها الان
) پدر مادرش اخطار بهش نمیدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.