ترس استرس اضطراب شب ادرای جیش شب شیر شب
#کودک

تصویر
۶ پاسخ

تاربخ انقضا رو نگاه کن اگه گذشته بود مصرف نکن.
روغن جامد اگه هوا کمی خنک یاسرد باشه کلا ماسیده میشه

من توعمرم جامدنگرفتم بدم میاد

اگه نیمه جامده هم بزن بعد استفاده کن مامان منم این سری خریده بود تو ظرف غذا هنوز تموم نشده بود میماسید ولی قبلا اصلا اینجوری نبود

لادن همینه

جامد همینه دیگه

مشکلی نداره ب احتمال کیفیت روغن لادن خیلی پایین اومده حتی روغن مایع لادن هم دیگه ب درد نمیخوره انگار ن انگار ب غذا روغن ریختی...

سوال های مرتبط

مامان ❤️الین❤️ مامان ❤️الین❤️ ۵ سالگی
مامان بچه هام🩷🩵 مامان بچه هام🩷🩵 ۵ سالگی