فکرکنم عفونت ادرای دارم چه قرص بخورم

۴ پاسخ

سر خود نمیشه بخوری عزیز،
ازمایش ادرار بدید با توجه به میزان عفونت دکتر جرک خشک کن بنویسه .
ممکنه کم باشه با یه چرک خشک کن ضعیف حل بشه اگر شدید باشه داروش فرق میکنه ،
اگر داروی مناسبش و نخورید مثلا ضعیف بخورید خب گرفتاریتون زیاد میشه و دوره درمان طولانی اگر قوی بخورید زمانی اگر بار دیگه عفونت ادرار گرفتید دیگه بدن مقاوم هست ،متاسفانه عفونت ادراری بشدت بیماری موزی هست ،باید به موقع و درست درمانش کنید ،نوشیدنی مایعات خم زیاد بخورید و ادرار و اصلا نگه ندارید .فورا تخلیه کنید .

سیپروفلوکساسین ۵۰۰هر ۱۲ساعت
فنازوپریدین هر ۸ساعت
ادرارت همون رنگی میشه نگران نباش

سیفکسیم

زینب جون این عالیه
روزی ۲تا بخور صبح و شب
هندوانه و مایعات هم زیاد بخور

تصویر

سوال های مرتبط