فععععک نکنممم
من از یک سانت مث چی درد داشتم
بله میشه
منم 6سانت بودم بدون درد
اره عزیزم من آخرای ۳۷ هفته دو سانت و نیم دهانه رحمم باز بود و ۳۸ هفته نازک و نرم شد موقع زایمانم دردام که شروع شد معاینه شدم نزدیک به چهار سانت بودم
تو دعا کن باز بشه و نفهمی عزیزم😂🤦🏻♀️
تا ۶ سانت باز بودم نمیدونستم 😂 رفتم بستری کردن آمپول فشار زدن دوباره تا چند سانت درد نداشتم اصلا
تا ۴ سانت ممکنه بدون درد باشه
آرههه
تا ۳ یا ۴ سانت ارع.در حد درد پریودی هس
من تا سه سانت بدون درد بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.