۱۰ پاسخ

فععععک نکنممم
من از یک سانت مث چی درد داشتم

بله میشه

منم 6سانت بودم بدون درد

اره عزیزم من آخرای ۳۷ هفته دو سانت و نیم دهانه رحمم باز بود و ۳۸ هفته نازک و نرم شد موقع زایمانم دردام که شروع شد معاینه شدم نزدیک به چهار سانت بودم

تو دعا کن باز بشه و نفهمی عزیزم😂🤦🏻‍♀️

تا ۶ سانت باز بودم نمی‌دونستم 😂 رفتم بستری کردن آمپول فشار زدن دوباره تا چند سانت درد نداشتم اصلا

تا ۴ سانت ممکنه بدون درد باشه

آرههه

تا ۳ یا ۴ سانت ارع.در حد درد پریودی هس

من تا سه سانت بدون درد بودم

سوال های مرتبط