به وقت ۲۰ روزگی قند و‌نبات خونه🧸🎈

# خدایاشکرت

تصویر
۳ پاسخ

ای جان ... خداحفظش کنه 😘😍

وای کی باشه نی نی من ۲۰ روزه بشه

ای جان مبارک باشه قدمش🩷😚
چجوری بچه داری سخته؟ راحته ؟

سوال های مرتبط

مامان اقا کشمش مامان اقا کشمش ۶ ماهگی
مامان کیان 💙 مامان کیان 💙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی