از کجا میدونید باسینت سیر نمیشه
من وقتی خودم بهش شیر ندم، شیشه رو بهتر میگیره
سر شیشه های مختلف تست کن
سر شیشه شیر اد بمال شیرین میشه
دقیقا ۳ماهه مشکل منم همینه،یکی دوماه خوب میگرفت شیشه،اما حالا انگار که اصلا بلد نیس میک بزنه حتی،پستونکم همینطور...
اول توی خاب بده بعد خودش کم کم بیداری هم میگیره و دیگه سینه هم ول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.