۸ پاسخ

بیچاره ها حوصلشون سر میره چیکار کنن
ما بچگی کردیم همیشه مهمونی شادی خنده بازی های بدون استفاده از گوشی و پویا و.....

دلم براشون کبابه 😭😭😭

حق دارن طفلی ها تو این شرایط
پسرم مهدش باشگاهش کلاسش کنسل شده
تو این اقتصاد و ناامنی و.....چیکار کنیم 💔🫠

وای وای نگو که منم رد دادم 🥴

بیا ببین خونه ما چه خبره پسرم با دختر ۱۵ سالم مثل خروس جنگی افتادن به هم ومن روانی شدم همسرم وپسرم خوابن صبح میخوان برن هی خودمو میخورم میگم سروصدا نکنید

منم کم اوردم
تنهام هیچ جارو ندارم برم از اول جنگ گردن درد عصبی عود کرده
دخترمم ۲۴ ساعت بازی میخواد
صبح منو شش بیدار کرده توپمو پیدا کن
حق دارین شما
هم مامانا هم بچه ها
دیوانه شدیم

اره خیییییلی زیاد

افتضضضصاح.خدابهشون سلامتی بده.الهی همیشه تنشون سلامت باشه وشلوغ کنندعیب نداره

برا منم خیلی بد قلقی میکنه آخر کار به جایی میرسه سرش داد میزنم بعد مثه چی عذاب وجدان میگیرم طفلیا حق دارن تو این اوضاع

سوال های مرتبط