تولدش مبارک خوشتیپ خان❤️منم تولد دخترم ی هفته قبل چهلم پسرعموم بود اصن بهش نگفتم تولدت مبارک دو هفته بعد چهلم ی کیک خریدم براش چندتا عکسم خودم ازش گرفتم😑😢
پسرای منم تولدشون ۹اسفند بود ک نشد هیچکاری براشون کنیم
تولدش مبارک چه خانواده قشنگی🥰
چ عکسایی🫶😙🤌
تولدش مبارک گل پسر اسفند ماهی 😍 تولد پسر من که وسط جنگ بود 😔😔
تولدش مبارک باشه عزیزم خیلی قشنگ شدهه منم امسال میخواسم تم دایناسوری باشه تولدش اونم ک نمیدونم اصلا چجوری میخواد بشه
تولدش مبارک عزیزم
اره کیفیتش خوب نیس
ای جانم ماشالله مبارکه
برا شما هم بی کیفیت اومده؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.