۹ پاسخ

تولدش مبارک خوشتیپ خان❤️منم تولد دخترم ی هفته قبل چهلم پسرعموم بود اصن بهش نگفتم تولدت مبارک دو هفته بعد چهلم ی کیک خریدم براش چندتا عکسم خودم ازش گرفتم😑😢

تصویر

پسرای منم تولدشون ۹اسفند بود ک نشد هیچکاری براشون کنیم

تولدش مبارک چه خانواده قشنگی🥰

چ عکسایی🫶😙🤌

تولدش مبارک گل پسر اسفند ماهی 😍 تولد پسر من که وسط جنگ بود 😔😔

تولدش مبارک باشه عزیزم خیلی قشنگ شدهه منم امسال میخواسم تم دایناسوری باشه تولدش اونم ک نمیدونم اصلا چجوری میخواد بشه

تولدش مبارک عزیزم
اره کیفیتش خوب نیس

ای جانم ماشالله مبارکه

برا شما هم بی کیفیت اومده؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط