#بچه
#زایمان
#بارداری
#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

تو حمام نرم کننده میزنی به موهات؟

نمی‌دونم حالا رو موی شما تأثیر داره یا ن ولی من ماسک مو بعد از حمام گرفتم خیلی خوبه بعد حموم یکم موهامو با حوله خشک میکنم از اون ماسک میزنم بعد سشوار میکشم خیلی نرم می‌کنه موهارو شمام یبار امتحان کن

پروتیین کن موهاتو

روغن ارگان اگه اصلش گیرت بیاد خیلی خوبه البته یکم گرونه

روغن آرگان شنیدم میگن خیلی نرم و لخت میکنه مورو

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری