اگر برقی میخوای بگیری عزیزم
حتما چند نکته رو توجه کن.از کالای پزشکی بگیر
حتما ضمانت دار باشه
جوری نباشه که مدام بخوای کنار پریز بشینی
اره خیلی خوبه
من هم ازاون قدیمیا داشتم
هم این مدل دستی پمپیا عالی بود شیرمو میدوشیدم میدادم به بچه
من تجربشو ندارم ولی مامانم میگه باید بگیری چون اگه شیرت زیاد باشه مجبوری سینتو خالی کنی وگرنه سفت میشه تب میکنی دیگه دستی یا برقی سلیقه ایه
من برا رو سیسمونی برقی گرفتیم مدل پرتابل برند مای۳۷۵
دستی برقی فرقی نداره ولی بخر حتما
برای من شدیدا به کار اومد ...من شیرم زیاد بود مجبور بودم مدام خالی کنم ک بچه بتونه سینه رو بگیره
عالیه
اگر میتونی برقی بگیر
اگر نمیتونی دستی میگیری حتما یه مارک خوبشو بگیر
خیلی توی زیاد کردن شیر تاثیر داره
میگن بذارین بعد زایمان تصمیم بگیرین. اگر بخوای کم استفاده کنی دستی وگرنه میگن با دستی شونه هات خسته میشه برقی راحت تره
منکه گرفتم استفاده نکردم
بعد روزای اول بعد زایمان شیردوش ک استفاده کنی خروجی های سینت گشاد میشه شیرت همینجور میره ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.