برای پهلو به پهلو شدن باید حتما بشینی یا نه ؟

۱۴ پاسخ

اگ سختته اروم دست از شکمت بگیر و پهلو شو

من میشنیم

منکه از ۱۱ هفته عادت دادم خودمو

تو‌خاب چجوری حالیم شه😕

من مینشستم تا اینکه دکترم گفت لازم نیس خیلی آروم بچرخ

نه بابا همینجوری بچرخ ولی اروم

نه والا من که اصلا اهمیت نمیدم...بچه داخل کیسه اب در امانه و هیچ اتفاقی واسش نمیوفته 😘

ن نیازی ب بلند شدن نیس پاهاتو جم کن تو شکم؛ اروم ب هر طرف ک میخای بچرخ

نه من نمیشبنم

نه بابا حال ندارم

وای می حوصله داره بلند شع من که همینجوری میچرخم

منکه تنبلی میکنم بشینم همونجوری میچرخم به پهلو دیگه

من نمینشستم

نه ولی یواش بچرخ

سوال های مرتبط

مامان ماهی مامان ماهی هفته سی‌ونهم بارداری