۷ پاسخ

من واسه استخون درد سرخود گرفتم میخورم، مگنیفورت اسمش، دیگه نمیدونم کار درستی میکنم یانه 🫠

تو بارداری نخوردم هنوز ،ولی قبلا پاهام میگرفت بخاطر سرپا بودن زیاد میخوردم چندردز خوب میشدم

اره گلم منم میخورم

اره عالیه من اوایل رگ کمرم و پام می‌گرفت بدجور لنگ میزدم خوردم خوب شد

برا گرفتگی با خیلی خوبه

کلسیم بگیر که هم منیزیم داره هم ویتامین د3واسه بارداری ،دکترم منیزیم خالی را توصیه نکرد ،واسه پاهاتم ورزش و استخر بهترین چیزه

بله من قشنگ پام میگرفت داغون بودم چن تا خوردم خوب شدم خدایی معجزست

سوال های مرتبط