مامانا داخل عصاره خوری چی بدم دخترم شما چی میدین ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

میوه خوریه دیگ . مثلا من سیب پخته رو تیکه میذارم خودش هی گاز گازی میکنه میخوره . هم برای لثه ش خوبه هم آروم آروم میخوره

بعد جای واکسن دو روزگی که بیمارستان براش زدن این چند روز آبیه کرد امروز ترکید کسی بچش اینجوری شده اشکال نداره

تصویر

سلام دوستان پسرم هم حساسیت به پروتیین گاوی داره هم رفلاکسیه خواستم بندازمش رو‌غذا اول باید از چی شروع کنم بهش بدم

تصویر

من سیب و پرتقال شیرین میدم خیلی دوست داره دخترم

چن گرفتی

برا چهارماهگی زود نی

هویج له شده پخته
موز له شده
سیب له شده پخته
پرتقال البته بالای هفت هشت ماه

سیب و موز بزار

موز‌رسیده سیب

من موز انار سیب رنده شده میریختم میدادم

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۵ ماهگی