سونو وزن یا رشد چند هفته باید. داد؟؟یکی. اند

۱۱ پاسخ

من ۳۰ هفته و۵ روز رفتم۱۵۰۰ دکتر گف نه کمه ن زیاد یکی دیگ هم نوشت ی ماه بعدبرم

من ۲۹ هفته و ۱ روزمه امروز میرم

من ۲۸ هفته رفتم

من ۲۸ هفته رفتم

از ۲۸ تا ۳۲ یدونه ام ۳۷ دکترم گفت اخریشو انجام بدم

سنو‌رشد 31هفتس من رفتم بعدم دیگه سنو‌برام ننوشت

من بیست و هشت هفتگی رفتم

دیگه شما برو الان خوبه

از ۲۸ هفته تا ۳۲،۳۳ هفته
هر چی زودتر بری بهتره اگه وزنش کم باشه جا برای جبران داری

هفته ۳۰ و هفته ۳۷

من هم هفته شمام میخوام همین چهارشنبه برم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی