#فرزندپروری#پوشک#پستونک

تصویر
۳ پاسخ

ماهیچ عدس نمیزنم فقط نخود ولوبیا

عدس نمیخاد اش رشته

ن عدس نزنی اشکال نداره
ما لوبیا چیتی و نخود میزنیم

سوال های مرتبط