امروز پنج هفته و۴روزم
برم دکتر دیگ ساک و جنین معلوم ؟

۸ پاسخ

آره عزیزم من چهار هفته رفتم ساک دیده شد

احتمالا معلوم بشه من پنج هفته شیش روز رفتم هم قلب داشت هم ساک اینا همه چی تشکیل شده بود ولی تا ۸هفته جا داره

دو هفته دیگه برو ک قلبشم تشکیل شده باشه

بزار ۸هفته برو

وایی چقد عجولی صبر داشته باش اصلن خوب نیس استرس برا بچه

نه زوده صبر کن

بزار شش هفته بگذره بعد

جنین نه ساک هم ۵۰.۵۰هست

سوال های مرتبط