۱۱ پاسخ

😋😋😋😋😍😍😍😍😍😍

فدات‌گل

ایول خانم هنرمند

به به چه کیکی🥰😍

عالی عزیزم. واقعا کیک پختن بهترین درمان برای کم کردن استرس این رپزهاست، حتی بوی پختش هم حال ذدم رو برای دقایقی هم که شده بهتر میکنه. پیشنهاد میکنم همگی کیک بپزید

به به چ با سلیقه👏

به به چه با سلیقه 😍

چ با سلیقه😍

به به
شما چجور با وجود نی نی وقت مهمون و کیک بازی داری؟
من یه سرویس بهداشتی هم نمیتونم برم🥲

طرز تهیه شو میگی گلم؟

به به خوشمزه

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی