سلام کسی میدونه مطب دکتر محسن صفاری کجاس برا ختنه؟

۳ پاسخ

کلینیک توحید تو خیابون وحید و بیمارستان عسگریه ختنه انجام میدن

من37روزگی ختنه کردم

هنوز ختنه نکردی منم ۱۰ روزه ختنه کردم خیلی سخت بود یچه هر چه بزرگ تر بشه بدتره

سوال های مرتبط