نظرتون راجب اسم سپهراد؟

۱۳ پاسخ

خوشگله.

سپهر تنها بهتر نیست؟سپهراد یکم تلفظش سخته

قشنگه ولی سخته

طولانیه یکم، سپهر خیلی قشنگ تره

اصلا خوب نیست. سپهر بهتره

تا حالا نشنیدم ، یکم سخته انگار

یکمی سخته🤌🏻

خیلی سخته

نه☹️

خیلی سخته تلفظش

سخته

خوبه اما میتونه بهتر باشه

سپهر🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی
مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ ماهگی
مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آویناوآدرینا مامان آویناوآدرینا ۸ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۸ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۷ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۷ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا و نیلا مامان آیسا و نیلا ۱۳ ماهگی