ببخشید ولی خیلی قدیمیه از اونا که از مد افتاده
نهههه خوب نیس ولی سلیقه من ک خودم بیشتر اسم جدید اصیل ایرانی دوس دارم
بنظرم منسوخ شده
برا نینیت؟
یکی از اسم های اصیله، چرا بد باشه؟ قشنگه بنظر من
قشنگ نیست
اگه دوست داری بزار قشنگه اتفاقا فامیل ما ۲ سال پیش اسم پسرشو گذاشت مازیار در حالی من خودم میگفتم قدیمیه ولی الان کاملا روش نشسته و بهش میاد
ببخشید خیلی قدیمیه
من دوست ندارم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.