آب نمک روزی سه بار قرقره کن آب ولرم بخور برا من اینا جواب داد
منم سرماخوردم،دکترم گفت تا جاییکه میتونی نخوری دارو بهتره ولی اگه خیلی حالت بد شد دیفن هیدرامین بگیر قرقره کن و استامینفون معمولی هم ایراد نداره داروهای گیاهی گفت اصلا نخور.من ولی ترجی دادم دارو نخورم اصلا فقط اب نمک قرقره میکنم
منم جز ۳۲۵ هیچی نخوردم
بقیش مایعات و استراحت
عزیزم اگ عسل و شیر مشکلی نداشته باشه تو بارداری
شیر عسل گرم اب رو اتیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.