خانوماا برای سوزش گلو چی خوبه😭😭😭

۴ پاسخ

آب نمک روزی سه بار قرقره کن آب ولرم بخور برا من اینا جواب داد

منم سرماخوردم،دکترم گفت تا جاییکه میتونی نخوری دارو بهتره ولی اگه خیلی حالت بد شد دیفن هیدرامین بگیر قرقره کن و استامینفون معمولی هم ایراد نداره داروهای گیاهی گفت اصلا نخور.من ولی ترجی دادم دارو نخورم اصلا فقط اب نمک قرقره میکنم

منم جز ۳۲۵ هیچی نخوردم
بقیش مایعات و استراحت

عزیزم اگ عسل و شیر مشکلی نداشته باشه تو بارداری
شیر عسل گرم اب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری