خدا جمع کنه اون ادمارو چرت گفته
نههه بابا دیگه همین خرما مونده بود که یه چی گفتن بخور منم میخورم اتفاقا خوبه خیلی هم مفیده
من هر روز خوردم تا الان.نشنیده بودم سیاه میکنه
من شنیدم بور میکنه
همش ژنتیکه
خرما هم قند داره ها مراقب باش
نه هیچ هم سیاه نمیکنه. خرما بخورید نوش جان.
اصلا ربطی نداره دختر خاله من خیییلی خرما میخورد ۴تا بچه داره همه سفید
روزی دوتا موردی نداره
من هرشب با شیر میخورم بعد میخوابم
خرما بچه رو صبور میکنه من روزی سه تا میخورم
واسه پرپشت شدن موها خوبه
برای رشد موی بچه خوبه باعث میشه فرزندی صبور داشته باشی ... شنیدم خودم می خورم
😂😂خدایا
اگه زیاده روی کنی شاید بی تاثیر نباشه
چطور سیب و گلابی باعث شفافیت و روشنی پوست میشه اما خرما هیچ اثری نداشته باشه!
پدرمونو در اوردن هي اينو نخور ال ميشه اونو نخور بل ميشه
نه بابا خيليم برا هوشش خوبه😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.