من چون سزارینم نه شرکت نمیکنم سختمه عی برم و بیام برام خوب نیس
منکه فکرکنم اگر اجازه بده دکتر بعد هفته ۳۶ عه که سرکلاژمو باز کنه اگه بخوام طبیعی زایمان کنم
بعید بدونم با سرکلاژ اجازه بده بازم نمیدونم باید بپرسیم
نه منو زنگ نزدن ..ولی بزنن هم نمیرم ..همین تو خونه یکم بیشترمیشینم بهم فشارمیاد
مگه استراحت نیستی بیشتر؟ من که تقریبا استراحت مطلق هستم
فقط واسه سونو یا ازمایش میرم بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.