دکتر به من گفت هر ۱۲ ساعت دو و نیم سی سی
بده ولی باید باید نصف فنجون هم اب بدی
من چون نمیخوره اب خالی رو
این کار میکنم
۴۰ سی سی اب میریزم با دو و نیم سی سی لاکتولوز
داخل شیشه شیرش
و بهش میدم صبح یکبار
شب هم مجدد همین قضیه تکرار
۲ روز بدی شکمش راحت میشه
بعد قطع کن
مجدد اگر یبوست شد تکرار کن
منتها دکتر گفت سعی کن اب بدید
گفتم نمیخوره
گفت قند بریز بده باید بخوره اب
میتونی تو غذاش روغن زیتوت بریزی یا همینجوری بهش بده با قاشق راهکار خونگی پیش ببر اب کافی بده میوه گلابی بده
پزشک نگفته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.