شربت لاکتولوز برای یبوست چند سی سی بدم تو این سن ؟

۳ پاسخ

دکتر به من گفت هر ۱۲ ساعت دو و نیم سی سی
بده ولی باید باید نصف فنجون هم اب بدی

من چون نمیخوره اب خالی رو
این کار میکنم

۴۰ سی سی اب میریزم با دو و نیم سی سی لاکتولوز
داخل شیشه شیرش
و بهش میدم صبح یکبار
شب هم مجدد همین قضیه تکرار
۲ روز بدی شکمش راحت میشه
بعد قطع کن
مجدد اگر یبوست شد تکرار کن

منتها دکتر گفت سعی کن اب بدید
گفتم نمیخوره
گفت قند بریز بده باید بخوره اب

میتونی تو غذاش روغن زیتوت بریزی یا همینجوری بهش بده با قاشق راهکار خونگی‌ پیش ببر اب کافی بده میوه گلابی بده

پزشک نگفته ؟

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا نوک حنا مامان نوک طلا نوک حنا ۱ سالگی