تازه انومالی دادم بازم دختره دوتا دسته گل شدن خدارو شکر 🙏🏻❤❤🙂

۱۴ پاسخ

ای جانم مبارکت باشه گلم

مبارکه مامانی😍👼🏻❤️

خداحفظشون کنه گلم برای منم دعا کن همه چیزش خوب باشه. راستی گلم چندهفته دادی

مبارکه من دوست داشتم این یکی دختر میشد ست میشند ولی سونو گفته پسر ولی شکر خدا باز هستند

مبارکه کاش منم بچم دختر باشه

خدا رو شکر

مبارکه
خدا حفظشون کنه

مبارکه عزیزم

الهیییی منم دو تا دخمل دس گل دارم البته دومی هنو ب دنیا نیومده😍😍🥹🤲🤲

ای جونم دوتا پرنسس داری دیگه

خدا حفظشون کنه عزیزممم 💕

مبارکه.قدمش پرازخیر وبرکت باشه واستون❤️

خدا حفظش کنه براتون

مبارکه... پیش کی رفتی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری