۱۰ پاسخ

اصلا دکتر بمن گف استامینوفن رو حتی سرخود نده بچه بعد اوتیسم میگیره خدایی نکرده بدبختیش برا خودته منم ترسیدم .استامینوفن رو من گفتم بدم برا خابش

نه اصلااا خیلی خطرناکه
راسیپ که برا کودکان خطر دارع چه برسه به نوزادد

شربت گیاهی بیبی سد هست

استامینوفن بده گیجش میکنه میخوابه اینا زیر ۶ ماه نمیشه خطرناکه

اگ خییلی وحشتناک گریه میکنه خودشو هلاک میکنه میبینی اذیت میشه دکتر به دخترم شربت دیفن هیدارمین داد گف دو قطره بهش بده بخابه

سیتیریزین مگه برا بیخوابیه😳سرخود هیچی به بچه نده

استامينوفن ميتوني قطرشو بدي

اصلا اینکارو نکن

برای اینکه بخابه میخای بدی یا مریضه‍

نههههه خطرناکه.

سوال های مرتبط

مامان نیکی مامان نیکی ۱۵ ماهگی