خانومااا انومالیم چطوره ؟
فرزند پروری

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میگم شماره آتلیه مینیاتور یاروشا رو داری بفرستی برام؟

نی نی پسره خداحفظش کنه براتون

سرویکست عالیه
جفتت پایینه مراقب باش
جنسیت هم پسر

همه چیز خوبه .بنظرم جفتت پایینه

خوبه جفتت یه خورده پایین باید استراحت کنی عزیزم

چرا شکاف لب بررسی نکرد ، باید روده و چشمش بررسی می‌کرد تعداد انگشت دست و پا همینطور
باید به دکترت نشون بدی شااااید سلفری و اکو قلب واست بنویسه
احتمال میدم شاید از نظر دکترت کامل اوکی باشه

همه چی اوکی و نرماله نی نی هم پسره😍😍

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی