۵ پاسخ

من که نه
اما برای چیه؟ برای معده هست؟؟

من خودم زدم معدم زخم شده بود از رگ زدن طی چند دقیقه آروم آروم

مسموم شده بود اسهال داشت بالا می‌آورد حالت تهوع داشت

اگر معده خیلی رفلاکس باشه اسیدش بالا باشه بله گلم میزنن عزیزم

اره مسموم شده بود سروم نرفت نه دستش ن پاش امپولشوزدن

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒍𝒊𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒍𝒊𝒔𝒂𝒎🩵 ۲ سالگی