اره خریدم
تایم کم میزارمش داخل بیشتر صبح تا ظهر ک دست تنهام میخوام ناهار درست کنم
دکتر گفت هروقت چهاردستو پا شد و نشست مستقل ، بزار تو روروئک
واکر هم خریدم اون بهتره
آره خیلی کمکه
منکه زیاد میزارمش
من عصای دستمه
نه من نخریدم و نمیخرم
اره خدایی عصای دست منه هیچ ضرری هم نداره
اره گرفتم خیلی خوبه
پسرمم عاشقشه
من نه استفاده نمیکنم
من ک دخترم خیلی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.