۸ پاسخ

اره خریدم
تایم کم میزارمش داخل بیشتر صبح تا ظهر ک دست تنهام میخوام ناهار درست کنم
دکتر گفت هروقت چهاردستو پا شد و نشست مستقل ، بزار تو روروئک
واکر هم خریدم اون بهتره

آره خیلی کمکه
منکه زیاد میزارمش

من عصای دستمه

نه من نخریدم و نمیخرم

اره خدایی عصای دست منه هیچ ضرری هم نداره

اره گرفتم خیلی خوبه
پسرمم عاشقشه

من نه استفاده نمیکنم

من ک دخترم خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان حسین جانم مامان حسین جانم ۱ سالگی