من خواب ترسناک ندیدم اما چن وقت بعد از زایمانم یشب نصف شب بلند شدم ب شوهرم گفتم اون یکی بچه کجاست جدی جدی بهش میگفتم اون یکی نیست کجاست خواستم حتی گریه کنم بعد فهمیدم همین یکی بیشتر نیس
آره دیگه هم خسته ای هم داغونی هم کمخونی کمبود آهن استرس بیخوابی وضع کشور همه با هم منجر میشن به کابوس و
من دیشب نیم چرت بودم از حموم اومدم شوهرم خواب بود میدیم کمرم داره بوس میکنه بیدار شدم بگم نکن دیدم اون خوابه 😑😑🥴
آره گلم منم سرپسرم تا ۵ ماه همینطور بودم ولی بیشتر همون اوایل بود
من تا میخوابم کابوس میبینم
اره منم اونجور بودم
بله عزیزم طبیعیه من از دکترم پرسیدم گفت چون خون از دست دادی و هورمونات بهم ریختن طبیعیه
من که هنوزم هنوزه میبینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.