۹ پاسخ

من ک هرچی برسه میخورم بغیر از پیاز و سیر خام و ترشی

من والا فقط گوشت و مرغ و دمی و شله زرد ... میخورم. صبحانه هم فقط مربا با چایی. خیلیییی سخته. هر چیزی رو میزنم تو نت ک نفاخ نباشه. چون بچم میپیچه ب خودش بخورم

همش آبگوشت و چلو مرغ و چلو گوشت
تنوع نیست

من حبوبات و از قبل خیس میکنم نفخشو میگیرم همه چی هم میخورم ولی بچه ی من علاوه بر کولیک رفلاکس پنهان هم داشت از وقتی که داروهایی که دکترش نوشته رو میدم خداروشکر خیلی بهتر شده

من همه اونا رو میخورم

من مرغ میخورم بیشتر یعنی همش😂😂

منم مثل شما، حتی میوه هم نمیخورم به جز سیب، برنج و نون و مرغ و گوشت و کباب و از این چیزا فقط..
کلا تنوع غذاییم خیلی کم شده، چون دخترم هم کولیک داره هم رفلاکس

من بیشتر برنج و ماش میخورم چون ماش خیلی شیر میاره
برنجو کباب برجو مرغ و اینا هم میشه خورد

بخاطر رفلاکس؟

سوال های مرتبط