خانوماا برای سرماخوردگی چیکار میشه کرد😭😭😭😭

۴ پاسخ

اموکسیسیلین و استامینوفن خالی میخورم هر ۸ ساعت

زود به زود سوپ و آب گرم بخور که تند تند بری دستشویی، بخور بده، شست‌وشوی بینی، قرقره آب‌نمک و استراحت. اگه بدن درد داری استامینوفن ساده میتونی بخوری

عسل و باچایی بخور خوبه
بعد آبلیمو+عسل +اب جوش بکن بخور
خیلی تاثیره

فقد تندتند هر یکساعتی یا دوساعتی آب نمک غرغره کن و آب لیمو شیرین و پرتقال هم هر دوساعتی بخور شربت دیفین هیدرامین ساده هم فقد غرغره کن بریز دور
برای من اینطوری جواب داد انشاالله که برای شمام خوب باشه و بهتر بشی عزیزم❤️

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی