۱۰ پاسخ

من از چهارماهگیش با مخالف خیلیا شروع کردم همه چیو دادم. ماشالا الان همه چیو تو خوردن میدونه فقط خیلی خوب میخوره. چون غذاشو زود دادم. والا همه چیم میدم همه چی. فقط نمک و شکر نمیدم با ادویه تند. بعدش همه چی میدم

من پسرم و ۴ ماه و ۲۰ روزگی شروع کردم مگه غذاخور شده بود🫠
اتفاقا زده شده بود اولش فرنی و بعد سوپ داده بودم بهش
تا ۸ ماهگی اکثرا سوپ میدادم
ولی دخترم از اول پوره دادم

اتفاقا یکی از آشناهای ما ۴ ماهگی شروع کرد بچش از ۵ ماهگی لب به غذا نمیزد
دختر من ۶ ماهگی شروع کردم درواقع ۵ ماه و ۲۲ روز تا الان که ۷ ماهشه همه چی میخوره و هیچ‌مشکلی نداشته از اولش
البته دکترش گفت حریره و فرنی نده با پوره سبزیجات با چیزای بدمزه شروع کن تا بد غذا نشه

به اینکه زود و دیر شروع کنی ربطی نداره عزیزم‌دختر شما احتمالا بخاطر حساسیت اذیته خوب شیر و غذا نمیخوره

من از پنج ماهو بیست روزگی شروع کردم الان سوپ میخوره و پوره میوه و سبزیجات و فرنی

شاید غذاهاش خوشمزه نیست

گلم بچه من با قاشق اصلا نمیخوره غذارو میزنم سر انگشتم میکنم دهنش دیگه چیکار کنم ناچارم

از چهارماهگی
موز با آرد برنج
هویج با آرد برنج همون فرنی
کدو تنبل با فرنی
پودر گردو با فرنی
پوره انواع میوه و کدو حلوایی سیب موز خرما
پنج ماه ب بعدم سوپ
خرما با فرنیو بیسکوئیت
کته له شده برنج
آب پای مرغ قلم یا هرچی ک در دسترس بود
تخم بلدرچین آبپز میکنم یا میزنم تو فرنیش میپزم. یا با کره نیمرو میکنم دوتاشو میدم قشنک میخوره دوس داره

ببین گلم همه چی میدم همه چی 😅😅😅

دکتر دخترم گف از چهار ماهگی شروع کن از فرنی شروع کردم

ربطی نداره بنظر من خوش غذا یا بد غذا بودن بچه تا ۹۰ درصد به مادر بستگی داره حالا شاید خیلیا که بچشون بر غذاس ناراحت شن از این حرف ولی شدیدا معتقدم بهش

من از پنج ماهگی شروع کردم ولی هیچی نمیخوره نهایت سه قاشق

سوال های مرتبط