خانما خیلی سوزش واژن دارم چیکار کنم

زایمان بارداری

۴ پاسخ

من سوزش داشتم تو آزمایش قند سه مرحله ای دادم گف عفونت نداری
گفتم سوزشم از چیه گفت شاید التهاب

منم عفونت دارم ولی ن سوزش دارم ن خارش ن ترشح رنگ خاصی ولی اصلا خوب نمیشه نمی‌دونم چیکار کنم دارو و سرم و پماد هرچی بگی ام خوردم و استفاده کردم دیگه نمی‌دونم چیکار کنم

عفونت داری؟

عفونت داری نداری؟

سوال های مرتبط

مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریحانه🩷 مامان ریحانه🩷 ۱ ماهگی