من سوزش داشتم تو آزمایش قند سه مرحله ای دادم گف عفونت نداری
گفتم سوزشم از چیه گفت شاید التهاب
منم عفونت دارم ولی ن سوزش دارم ن خارش ن ترشح رنگ خاصی ولی اصلا خوب نمیشه نمیدونم چیکار کنم دارو و سرم و پماد هرچی بگی ام خوردم و استفاده کردم دیگه نمیدونم چیکار کنم
عفونت داری؟
عفونت داری نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.