ایلیا بعضی وقتا اینجوری بالا میاره برا چیه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

رفلاکس کولیک نیس
شیراضافه هس ننرس فقط تمیز کن

شیر اضافی

رفلاکس نیس بچه ای که رفلاکس داره خیلی زیاد بالا میاره دختر من هر از گاهی جوری بالا میاره که کل لباس خودش و من کثیف میشه

پسرمنم داره
بهش پستونک میدم که هضم کنه ورفلاکس نگیره

شیر زیاد خورده عزیزم چیزیش نیس . بعد اینکه خواب آلود میشه دیگه شیر نده بهش نگه می‌داره دهنش یا اینجوری میده بیرون یا خدایی نکرده میپره تو گلوش

ایلیا منم همین جوری بالا میره 🫠

اینا جیزی نیس طبیعیه اکثر بچه ها دارن
اگه بالا اوردن تو حجم بالا و جهشی باشه باید دارو خورد

شیر خشک میخوره ؟

رفلاکس داره .شیر کم بهش بده .بادگلوش بگیر .زیرسرش بالشت بزار شیب دار باشه .
صبوری میخاد تا دورش طی کنه

دایانم همینه☹️
نمیدونم‌رفلاکسه
شیراضافیه
چیهههه

سوال های مرتبط