خودش مینویسه دکترت منم اول فولیک نوشت و اهن ویتامینD بعد ماه پنج ماه نوشت مولتی و کلسیم
من فک کنم از ۱۲ هفته نوشت یادم رفته🫢
برا منم ننوشته
دیگه که مولتی ویتامین بده بهت توش داره امگا 3
امگا ۳ باید دکتر بنویسه
اگ هفته ای 2/3بار ماهی بدون جیوه بخوری کافیه احتیاجی به قرص نیست
معمولا نمیدن قرصشو
برا من از همون اول نوشت
برای من از ماه 5نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.