۷ پاسخ

خودش مینویسه دکترت منم اول فولیک نوشت و اهن ویتامینD بعد ماه پنج ماه نوشت مولتی و کلسیم

من فک کنم از ۱۲ هفته نوشت یادم رفته🫢

برا منم ننوشته

دیگه که مولتی ویتامین بده بهت توش داره امگا 3

امگا ۳ باید دکتر بنویسه
اگ هفته ای 2/3بار ماهی بدون جیوه بخوری کافیه احتیاجی به قرص نیست
معمولا نمیدن قرصشو

برا من از همون اول نوشت

برای من از ماه 5نوشته

سوال های مرتبط